29 Ekim 2007 Pazartesi

29Ekim Toplantı notları

Arkadaşlar,Bu gün saat 1600 toplandıkGündem: 27 ekim çanakkale panel ve cumhuriyet alanındaki basınaçıklaması değerlendirmesi,3-4 mart marçep toplantısı,adatepebaşı,çetmibaşı ve boztepe köylerinin örgütlenmesi ve bilgilendirilmesi. bugünki radikal gazetesinde bu hareketin alevilikle ilgilendirilmesinetepkiÇanakkale panelin sonucunda iyi bir yol aldığımızı salon hakimiyetiniele geçirdiğimize ve bundan sonraki günlerde biraz sakin kalarakAnkaradaki gelişmeleri izleyeceğimizi bu arada hukuki boyutta takipteolduğumuzu ruhsat gelişmelerini takip ederek mevzuat gereği bu işinsonuçta çanakkale il genel meclisine gelip dayanacığını ve dahaönceki toplantımıza gelen Ali Rıza Albayrağın bizzat bana gelerekilettiği mesajı değerlendirdik mesaj " ben ve diğer partiliarkadaşlarımla toplam 12 kişiyiz ben başka arkadaşları da yanımızaalmaya gayret sarfedeceğim önümüzdeki ilk meclise sizi davet etmekistiyorum ve kürsüden o meclise durumu aktarmanızı istiyorum,ayrıcabir heyet oluşturarak Ankaraya gidilmesi için çalışma yapacağım sizidegötürelim Bakanla bizzat görüşelim" dedi" bu mücadelenin de bu şekilde diplomatik bir çözümünü arayalım"dedi.Marçep için bir veya iki arkadaşın bilgi akışı için bu toplantıyakatılmasına karar verildi. Köy çalışması için KKGG den az sayıdaarkadaşın olmasına, aramıza ilk defa katılan ve bu köyleri çok iyibilen buralı arkadaşımız ziraat yüksek mühendisi melike görevlendi,kendi örgütlenme yapısını muhtarlarla birlikte belirliyecek ve ilktoplantıda açıklıyacak bizlerde projeksiyonla gösteri yapılacak altyapıyı oluşturacağız bilgi ve koordinasyonu ben sağlıyacağım.Radikal gazetesine tekzib etmesi için girişimde bulunmak üzere Alihoca( hac. bek. vel. der) görevlendirildi.San.tic.od. başkanı İlhami Tezcana şifai teşekkür iletisini İsmailHoca üstlendi.1 kasım perşembe toplantı saat 1500 de şimdilik bu kadar hoşça kalın
Nilgün Özarar
nilgun.ozarar@gmail.com

Hiç yorum yok: